you be in my heart



Jag känner att nu är det dags för en tatuering igen! Ska ju göra ett kinatecken som står för: Hem, Familj. Men vet inte vart än. Och sen har jag ju alltid velat ha en tatuering över hela sidan ni vet, men jag vet verkligen inte vad jag ska göra! Så är det någon som har något bra förslag eller någon fin bild så är det bara höra av sig! :-)
Skulle vara bra att få in förslag så snabbt som möjligt, är helt ivrig å vill  göra den nuuuu..
Nås på mobilen :-) Ha det bra!

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: stora syster

tycker du ska ha tatueringen -kina tecknet- på sidan av den andra tatueringen. vid stjälken på vänster sida om den.... puss!

2010-10-03 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0