when i look at you


Ronny å Sara en vanlig dag i skolan.....

Här ligger jag i min säng, klagar högt för mig själv på mig mage.. Den har krånglat hela dagen, har haft så fruktansvärt jävla ont! Fick gå till skolsyster och se om hon kunde ge mig någon tablett, men nepp. Men därimot upplyste hon mig om att jag var tvungen att gå till vårdcentralen å se vad det är som sker i kaggen på mig, har ju haft såhär ont fram och till hur länge sen helst nu. Kan ju vara vad som helst, tänk om det är blindtarmen som spökar? Jag vill inte operera! Nej uschalingen.. Nu väntar jag på att åka iväg till träningen, se hur mycket jag kan vara med på den, eller om det säger ifrån liksom. Imorgon börjar jag 10.15 å går till ungefär 12 någongång, sen är det långhelg! Är ledig både torsdag - fredag :-) Så himla skönt det ska bli! Men har ju dock fullt upp varenda dag.. Men det ska bli kul i alla fall, har ju några äventyr på G ;-) Nej nu ska jag ta på mig träningskläderna å äta en clementin.... Sen traska iväg mot bussen.
Ha det bra everyone!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0