what if god was one of us?



slickett och catharina sitter och spelar kort, mamma lagar mat och jag kollar på. är så himla trött så jag somnar när som helst känns det som! men jag och slickett har ungefär 3 olika filmer och se på, så här ska inte sovas än på ett tag :-). imorgon kommer micka dalle, sandra martin alvin, henke och hilde, ronja drufva och möller hit och fixar till vårat hus! nu jäklar ska bli bli ordning på skiten så vi kan ta vårat pick och pack och flytta in till stan. ska bli så himla skönt på ett sätt, men ändå inte... kommer sakna underbara tallboda! :-( men men, man vänjer sig väl..
nej nu måste jag vara lite social igen tror jag, dom andra klagar så mycket haha.. ha det bra gott folk

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0