what i see and believe


Min egna lilla ängel!


Sitter hemma i köket, helt proppmätt! Nu ska jag snart gå och lägga mig.. (Ja jag vet att klockan inte är mer än 7 men men.. Är man trött så är man!) Ska sätta på en film, tror det blir blood and bone, ryktas om att den ska vara ganska bra :-) Och så håller vi tummarna för att jag somnar någorlunda skapligt ikväll, så jag inte är så himla trött imorgon. Hoppas att det inte blir så sent på hela veckan, har nämligen fullt upp! Har inte en ledig stund för bövlen ;-) Upptagen kvinna.. Haha..
Nej nu ska jag kolla lite snabbt på lägenheter. Se om jag och mamma finner någon som passar oss! För redan på lördag sätter vi igång och fixar iordning huset (det som är trasigt) och packar ner övervåningen.. Kommer kännas så himla konstigt den dagen vi flyttar härifrån, hur ska det gå? Undrar hur många gånger jag kommer sätta mig på bussen och komma på halvvägs att jag faktiskt bor i stan! Hmm... Sånt som återstår att se..
Nej, nu har jag inte så mycket mer att säga. Ska försöka tvinga mamma på lite massage också! Så måste kila hörni.

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Lokejohanne

Nice site keep it up

2011-02-25 @ 07:24:30
URL: http://lokejohanne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0