we gonna party like it's the end of the world

Just nu sitter jag hemma i köket, Vilja har paxat min säng där jag prcis bäddade rent.. Kul! Men jag lyckades lägga på ett överkast så så skitit blir det nog inte :-)
Vaknade redan vid halv 10 idag, trodde såklart jag skulle till skolan! När jag insåg att det inte va så försökte jag somna om direkt, men tror ni det gick som jag tänkt mig? Nepp.. Men igår hade jag fått order av både Alex och Vic att ringa å väcka dom, så jag satt där och ringde, dom klicka, jag ringde osv. Till slut svara dom lite argt ;-) Haha.
Nu inväntar jag att vic ska komma innanför dörren, så vi kan ta oss ett bad å sen börja göra oss i ordning för kvällen äventyr :-) Och om inte mindre än en kvart åker våra kära "helg-gäster" hemifrån! Underbart :-)
Nu ska jag ringa vic å stressa henne lite, sen fortsätta städningen en smula.. Kanske ta mig en matbit när jag ändå är igång? Ja vi får se.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0