we are one

Nu sitter jag och inväntar maten, är så hiskla hungrig! Ändå åt jag världens lass i skolan, det va ju faktiskt festmåltid... Men jag vet inte riktigt vad som hänt med mig.. Jag har inget stopp längre, kan äta hur mycket som helst! :-O haha.
När uret blivit runt 7 så ska jag dra mig bort mot micka och dalle, där sitter systrarna johansson/lagerqvist med respektive + alleballe och ser hockeyn :-) så ska dit och mysa lite tänkte jag. kanske till och med tar med mig lite plugg, kors i taket!
nej nu kallar maten hör jag. Ha det toppen så skriver jag lite senare förhoppniongsvis :-)

Ps. Bilden på den nya t kommer ikväll. Måste bara lyckas få en rackarns bild på den... Ds.


xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0