turn turn turn


sött! speciellt hans friss ;-)

Nu är det när som helst sovdags, är hur trött som helst.. och imorgon måste vi vara pigga å glada, då blir det fix av huset och en heldel myspys :-) hoppas på att det blir lite fest på kvällen sen kanske? skulle sitta fint! länge sen man var på någon riktigt rolig fest.. Så hoppas på att finna mig någon.
snart ska vi snart gå upp till mitt rum (måste sova på övervåningen ikväll, usch usch usch.. vill inte, vågar inte!), bestämma mig för en film och sen glo på den. kommer dock somna efter bara några minuter, men men. det känns som att det är dags nu i alla fall :-) så god natt!

Du sårar mig, din idiot, hur kan du vara så känslokall?

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0