to left and to right

ligger här i sängen, är som en isbit. fryser som bara den! det är ju för bövlen svin kallt, ett bra tecken - då är det snart vinter! :-)
idag va jag i skolan, men slutade redan 12 då jag gick till farmor å myste med henne ett tag. tills jag mötte fredrik, så vi gick å fika. riktigt mysigt att prata om minnen från sommarlovet :-) helt sjukt hur kul vi hade han å jag! vi mötte även caesar efter fikan, va med honom i någon timma. gick runt på stan å glodde som 3 idioter.. men i alla fall. sen mötte vi upp emma, då traska fredrik hemåt å vi gick vidare till bion, kollade på i rymden finns inga känslor! helt sjuk filmen, men den va helt okej faktiskt! fick mig några sköna skratt. efter filmen gick vi till steves å åt lite, efter en stund kom vicke och där satt vi resten av kvällen å bara snacka skit. vid 10 kunde jag inte känna mina ben pga kylan så bestämde mig att åka hem!
mötte även upp bettina påväg hem. fick låna en mobil av henne, så nu är det bara smsa era nummer eftersom alla mina försvann :-( så se till att langa!
nu ska jag snart sova. helt underbart med studiedag imorgon OCH fredag :-) längtar till besöket i helgen, blir nog mysigt.
men ha det bra allihop!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0