som gubben i lådan



jag har aldrig varit såhär rädd i hela mitt liv. jag lovar, jag skakar. kommer aldrig med våga vara ensam, fy fan. jag ångrar så mycket att jag såg paranormal activity 2, jag ångrar det verkligen. jag är så sjukt jävla rädd, och jag pallar inte vara det, HATAR att vara rädd. det är det västa som finns. och jag har en känsla av att mina såkallade vänner kommer ringa och skrämma mig i natt, och om någon gör det så dödar jag seriöst den människan.
hela vägen från sf till trädgårdstorget gick jag och va livrädd och pratade om att jag hade någon med mig (jaja jag vet ingen tror mig, men det kändes så), sen helt plötsligt från ingenstans hoppar kovan fram och skrämmer skiten ur mig. hoppas han fick dåligt samvete när han såg att mina tårar började komma! den jäveln...
tur som fan att möller sover här i natt också, annars vet jag inte vad jag hade gjort. fan jag kommer aldrig kunna sova. någonsin. HELVETE
jag mår illa pga att jag är så rädd, fattar ni då hur rädd jag verkligen är?

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Anonym

samma här

2010-11-01 @ 00:48:17
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0