pump it harder









Där har ni en liten del av våran lördagskväll hemma hos mig
innan vi åkte vidare till krogen/fest. ;-)

Så där ja, då har alla åkt och jag har precis städat klart.. Var en hel del att städa upp kan jag säga, fy bövlen. Och jag fick tamefan göra allt själv, eller min underbara mamma hkälpte mig lite på traven. Och tur det annars hade jag aldrig orkat.. Söndagar är ju inte riktigt min dag så att säga.. ;-)
Som sagt hade vi ju 3 smålänningar här över helgen.. Åherregud, vilken knas helg. En i fyllecell, en massa bråk, en hel del kaos helt enkelt! Men det va kul ändå, sköna grappar det där asså :-) Men ha det bra allihopa. Nu ska jag slänga mig i sängen framför tvn....



xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0