oh my baby


Jag är kär.. Jag blir allderles knäsvag när jag kollar på honom! Och jag får hjärtesorg när jag tänker på att jag aldrig ens kommer få träffa killen?! :-( Han är så söt....

Idag skippar jag träningen eftersom jag har så sjukt mycket plugg så det är inte sant. MÅSTE bli klar med allting. Som tur är har vi Micka Sandra och Alvin på besök så förhoppningsvis kan jag få lite hjälp :-) Men har så himla svårt att koncentrera mig på det jag verkligen ska göra. Är så mycket som snurrar i huvet just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen haha. Men jag får väl försöka sätta mig ner och verkligen rikta in mig på arbetet!
Nu ska jag fortsätta hjälpa Sandra med mina barnkläder :-) Ni får ha det så bra hörni-

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Söt kille ;)

2010-10-28 @ 15:07:55
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0