music all over me

Sitter hemma i köket med mamma å väntar på att Bettina kan komma till tallboda så vi kan gå ut å gå en sväng. Var ju inte på träningen idag så känns som det behövs en liten promenix.
Idag blev det att åka till busfabriken med Ronja, Jenny å Joline. Men tror nog att jag och Ronja busade runt mer än vad Jollan gjorde, haha... Men kul hade vi allt :-) Så tack så mycket för idag mina sötnosar!
Har ångest redan nu inför skolfotot imorgon, hatar skolfoto! Fastnar aldrig på dom korten, ser alltid så himla sur eller tråkig ut.. Men hoppas på att det blir någorlunda bra detta år ;-) Blir det dåligt snor jag varenda skolkatalog å klipper ut min bild! Låter som en bra plan va? haha..
Nu ska jag klä på mig å sen så småningom traska ut å möta Bette. Ha det bra allihopa!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0