me love you long time


pigg och glad.. inte!

jag som skulle somna tidigt, här ligger jag, klockan är halv ett, och jag är klar vaken! jäkla skit, jag som ville sova tidigt och vara pigg imorgon.. nu kommer jag vara som en vandrande zombie ändå. tusan då! aja, det är väl sånt man får ta. ska sätta på en film nu i alla fall och försöka sova lite, men som det är nu så tror jag inte att det går något vidare bra. men håll tummarna, annars får ni en sur och gnällig towe imorgon! haha ;-)
Det blir ju inte bättre av att jag har träningsverk i hela kroppen heller, vet ju inte hur jag ska ligga för att inte ha ont någonstans, fy fasiken asså! är i stort behov av massage, men det ska jag snart få, så det så! underbart med andra ord. Nej men nu ska jag försöka bädda ner mig själv, sätta på Full Frys och sen försöka locka på john blund. ni får sova så gott mina nära och kära

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: mie [foto & bloggdesign]

vi är två, skulle också somnat för flera timmar sen :/

2010-10-25 @ 01:39:46
URL: http://mie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0