like im the only girl in the world


Nyklippt och dan.

Här sitter jag en fredagskväll, i min ensamhet, medans mina kompisar är på krogen och roar sig. Fasiken, hade jag bara varit 254 dagar äldre så hade jag också suttit där och haft kul, men nej då! lite bitter måste jag medge...
Imorgon bitti kommer catharina hit så ska vi gå igenom alla olika ting, så första dagen på lovet blir att gå upp tidigt ändå, det är ju kul, inte alls ne... men men, har ju iofs en hel vecka att sova ut på! det gillas mer därimot.
nu ska jag nog lägga mig framför en film eller vara lite social med min familj. det är ju sånt som märks, men det lutar nog mot en film för jag är bara så jäkla arg så jag vill inte ens vistas bland folk!
trevlig halloween hörni :-)

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0