like a pyramid


Nyvakna å söta båda två... Right? ;-)

Traskade precis hem till Micka å Dalle för att umgås med Vilja eftersom ingen är hemma. Min jäkla syster har ju stuckit till Spaniel en vecka å Dalle jobbar för fulla muggar. Så tänkte att jag tar tillfället i akt å går hem å myser lite :-) Så nu ligger vi här i soffan och kramas jag å Vilja, hon ör så himla underbar den där hunden. Funderar på att sno med henne hem, undrar om dom märker något...? ;-) Haha. Nej skojning, hon får stanna här. Ska hit imorgon också och hålla henne sällskap. Så hon slipper vara själv så mycket, synd om henne då ju! Tur att jag finns ibland :L
Nu ska jag se om jag hittar mig en matbit, dom har alltid skit gott krubb hemma så något ska jag nog finna mig :-) Är nog här tills jag ska till träningen, så kanske slänger in något lite senare också om jag inte har något bättre för mig!
Ha det bra sålänge.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0