just the way you are

Jag fryser ihjäl, fan så kallt det är! Åherregud... Jag kollar ut genom fönstret och jag vill inte gå ut.. Skulle vara skönt att ligga kvar under täcket hela sköna dagen :-) Men nae.. Här ska man till skolan och grejer! Uschalingen.
Idag går jag i skolan till halv 4, sen antar jag att jag stannar i stan tills klockan slår 5 då jag åker till träningen. Underbart, riktigt sugen på att träna idag! Inte.. Har så sjukt jävla as ont i min rygg å nacke. Och att magen börjat spöka igen gör ju inte det hela mycket bättre.. Men får se hur det går! Nu ska jag hoppa in i en dusch i alla fall, försöka få upp värmen lite.
Ha det så bra hörni :-)

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0