jag vill va med dig



nu tror ni säkert att jag har varit jätte duktig och är klar med allt mitt jävla plugg.. men jag måste göra er besvikna tuvärr, jag somnade och sov ända till halv elva ungefär.. och nu kommer jag inte kunna sova! så tänkte att jag pluggar tills jag verkligen inte orkar mer och sen sätter på en film och försöker sova, hur det nu kommer gå. men imorgon sätter jag 5 olika lamp + att jag beställt att mange ska ringa och väcka mig, så jag ska nog se till att vakna i alla fall :-) kommer bli jobbigt med tränoingen imorgon, har ju så himla ont i hela kroppen, men det är bara bita ihop och köra på! nej nu ska jag börja med kommunikationen så jag blir klar med den någon gång.. ha det bra allesammans

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0