jag tog en kula för dig och fick en smula tillbax

gjorde precis det där serveringsprovet, och jag kan säga att det känns inte alls som att det gick bra.. det va verkligen jättesvårt! jag hoppas på ett G men det kan bli svårt att få, i alla fall när det gick sådär. fy bövlen.. men nu är det lov i alla fall och snart ska jag hem och lägga mig i ett skönt jävla bad och sen ikväll ut å äta! får se om jag hittar på något sen eller om jag bara ska hem och sova, skulle ju intesitta fel precis.. har varit en såndär "sur-dag" idag också.
nu ska jag gå bort och se om ronja är klar så vi kan ta bussen till tallboda. så kanske jag skriver senare, får se hur det blir med den saken. ha det bra annars, och ha en trevligt fredag hörni ;-)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0