jag sprang i dina fotspår


Den nya. (det vita är helosan..)
Fin va? riktigt nöjd faktiskt!


såhär trött har jag inte varit på hur länge som helst, är som en zombie.. uschalingen vad jag INTE vill till den där attans skolan, och så självklart är det den längsta dagen i veckan. Hur fan kan man lägga den på en fredag? något jag inte riktigt förstår.. 
nu i alla fall måste jag snart springa iväg till bussen så jag inte missar den, sen efter skolan ska jag umgås med min älskade martin :-) känns som att det blir en slappisdag idag, underbart! och det gör det bara ännu bättre att det är snö ute idag med! kollade ut genom fönstret i natt och såg snön falla, har aldrig varit så lycklig :-) haha..
nej nu måste jag springa! ha det bäst

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0