i'm standing where you left me


Åh, sweetheart!

LHC förlorade med 2 poäng om jag inte minns fel, har för mig att det blev 2-4.. Så ingen rolig match tyckte jag inte.. Men upptäckte en riktig sötnos! Martin laumann-ylven, tror jag? haha :-) sicken sötnos alltså!
Nu i alla fall ligger och i sängen halft död, är så sjukt himla trött.. såfort jag sätter på filmen kommer jag slockna direkt! Men det behövs nog, för imorgon går jag från kvart över åtta till halv 5.. Sen hem till slickett och hämta hans packning, in till stan och köpa min fina jacka och sen vidare hem till mig :-) Tror det blir att dega framför filmer med en massa fettmat. Haha, det behövs ibland det med ;-).
Nu känner jag att ögonen stänger sig när som, kanske ett tecken på att jag borde lägga mig ner ordenkligt då! Sov gott mina vänner å bekanta, peace

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0