i promise i be better

Kom precis innanför dörren, har varit ute och gått runt i tallboda i typ 1,5 timma. helt ensam. haha, kändes lite deprimerande när det började regna men nejdå, jag fortsatte gå duktig som man är!
imorgon har jag sovmorgon och även då blir det att gå till skolan, underbar. har också hört rykten om att det ska snöa imorgon?! ÄNTLIGEN! så som jag längtat... ännu ett tecken på att det snart är jul! nu är det fan inte långt kvar asså.
nu tänkte jag lägga mig i ett bad, sätta på en film och göra mig en kopp te. sen blir det att dra sig mot bingen, försöka somna tidigt ikväll med så jag orkar gå upp imorgon. men det ska nog gå bra så trött som jag är!
hoppas på tattoo imorgon också, sen blir det fika med lilla ida :-) det gillas otroligt mycket.
men vi hörs då sötnosar, peace

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: sandra

dutti du är =)

2010-10-19 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0