i can't help, falling in love with you


Misslyckat kakbak med möller idag!

Jag tänker för mycket, det är alltid något som snurrar i skallen på mig, jag måste sluta fundera. Sluta tänka på vad andra tycker och tänker, vad andra gör, vad du gör med andra! Jag måste försöka tänka mer på det som är nu, och det som handlar om mig. Inte fästa mig vid en sak och vägra släppa taget om det.
Som pappa, det är daga nu, att i alla fall försöka lite mer att släppa honom, och minnas honom med ett leende istället. Det är ju vad han hade velat. Och visst att man kanske faller tillbaka vissa dagar, men jag kan inte leva såhär i hela mitt liv. Jag måste inse och försöka leva med att jag inte har någon pappa som är här för mig fysiskt. Men han finns ju alltid, alltid i mitt hjärta!
Och jag måste sluta oroa mig, sluta tro massa saker, sluta ha en massa förutfattade meningar om allt. Ja, så är det faktiskt.. Det är vad jag kom fram till ikväll när jag var barnvakt åt mina kussisar.
Nu ska jag därimot sova, imorgon tar jag cykeln till skolan. Sen åker jag till sandra och martin  sen vidare på träning. så hörs nog imorgon kväll kan jag tänka mig :-) sov gott allesammans.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0