home sweet home

NU är jag äntligen hemma.. åkte ju in till stan runt 1 igen för att prata lite med möller och se till att allt var som det skulle. träffade lite vänner, som drufva till exempel, mycket trevligt måste jag säga. Sen när det va ungefär 5 minuter kvar tills bussen skulle gå så hitta inte möller sitt busskort, han kom på att det låg på plaza så vi tog löpet, men missa bussfan för det.... Så det va bara att börja vandra, gå å gå å gå.. vägen från stan till tallboda har aldrig känts så lång. men men, vi kom ju hem till slut i alla fall. så nu är det dags för mig och möller att sätta på några avsnitt av svensson svensson och försöka få oss lite sömn (se hur det går på den punkten). både jag och möller ska upp tidigt som tusan imorgon så nu är det fan dags! hoppas ni andra sovit så skönt ;-) haha.
peace friends!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0