have you ever seen the rain?


Fy fasiken vad trött jag är.. Sött att det syns... ;-)

Klockan är tjugo över sju och jag sitter här redan klar. Kollade helt fel på klockan så trodde jag försovit mig, sprang upp och sminkade mig, sen på med kläderna! När jag hade skorna halft på kollade jag på klockan och såg att den bara var kvart över. Bussen går inte förrens tio i... Lite segt sådär. Men får sätta mig och äta frukost för en gångs skull då :-) Sen bär det av till skolan. Och jag vill verkligen inte, har blivit sådär skoltrött igen så jag inte orkar.. Men det är bara kämpa vidare. Snart är det lov!
Sen ska jag till skivlagret! Hoppas vi ses där :-) Ha en trevlig måndag. för det ska nämligen jag försöka ha!

Ps. 265 dagar kvar - sen är jag 18 gott folk! Ds.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0