hang with me

Ligger hemma i sängen nu.. Har blåmärken överallt, ont i hela kroppen efter kvällens träning. Jag, Ronja, Nadja och Joyce åkte dit en timma innan och körde lite extra. Eller JAG körde lite extra, dom där andra skulle ju sitta å prata om allt möjligt.. Men jag gjorde framsteg idag - Jag lärde mig göra kullebyttor! Så duktig man är då.. Dock blev inte dom andra så imponerade, det är ju hur lätt som helst för dom haha.. Men jag blev glad som bara den :-)
Men nu i alla fall är jag hemma, ska snart försöka sova.. Går ända till halv 5 imorgon i skolan så det gäller att somna tidigt så man klarar av det! Sen efter skolan har jag fullt upp :-) Hoppas man får sova ut lite på lördag..
Aja, ni får sova så gott allesammans, jag ska försöka hitta ett ställe att ligga på så jag inte har så förbannat ont.. Är i behov av massage, någon frivillig?

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0