do you remember me? i sat upon your knee



Har precis kollat klart på blood and bone, vilken film! hiskla bra måste jag säga, verkligen en film att rekomendera för dom som inte redan har sätt den. En fighter film va det, så det va både kul å lite äckligt att kolla på, kan knappt kolla när dom slåss, men tjuvkikade lite ibland :-) Och jävlar vad han kunde slåss den där bone!
Nu tänkte jag sätta på hälsoresan tror jag, lägga mig tillrätta och försöka sova lite. Gud så underbart det skulle vara. Imorgon har jag fullt upp hela dagen. och bröjar bli otroligt jävla nervös nu inför onsdag, då sker det, en ny tattoo! längtar... men ändå inte... haha! kommer nog gå bra det där.
nu ska jag krypa ner i sängen och lägga mig så skönt som jag bara kan. om någon vill någon finns jag på mobilen! sov gott mina vänner å bekanta

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0