det gåtfulla folket


Simon kusin, Andreas kusin, Jag, Mikaela syster, Filip kusin, Sandra syster.
Den ända som saknas är Madde kusin som stanna kvar i götet!


vaknade nyss, mår verkligen inget bra alls. så jag ska gå å lägga mig framför en film nu, försöka sova. får se hur det blir med träningen ikväll, kan jag stå på benen åker jag nog snart dit! men får se hur det blir med den saken som sagt.. ae fy fan vad dåligt jag mår. nu måste jag gå till sängen... så får vi hoppas på att jag slutar skaka, får tillbaka den normala färgen i ansiktet och mitt hjärta slutar slå i 100..
men ni får ha det så bra, hoppas att ni får en skönare söndag än vad jag får!

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Lena

och jag bakom kameran :)

2010-10-25 @ 16:04:22
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0