and i wonder if i ever cross your mind?


Fick frillan fixad av drufva idag. Sött va? ;-)
Älskar dig min vän

Ligger hemma i sängen helt utslagen. Är så sjukt trött.. Ni ska bara veta vilken hurtbulle jag varit idag! Började med idrotten i skolan, simmade som en galning! Först skulle man simma 8 längder, så det gjorde jag, sen skulle man fortsätta simma i fem minuter till. och efter det var jag helt död! Kan inte simma och andas samtidigt, det krockar för mig asså... ;-) Sen i alla fall, var jag ju och tränade i två timmar, och idag var det faktiskt både riktigt kul och jobbigt! Så där fick jag mig ett rejält träningspass.. Sen när jag kom till tallboda, var jag ute och gick med calle i ungefär 40 minuter, och när jag kom in (frös som en idiot) ber mamma mig ta med vilja ut å gå en sväng. Så även där lite träning ;-) Duktig jag är va?
Imorgon har vi sovmorgon till 10.15. så det blir att gå till skolan faktiskt :-) sen har vi en lektion och så va den dagen i skolan slut. känns rätt onödigt, men men, bara pallra sig dit helt enkelt! Sen blir det att spendera dagen med möller och kvällen som barnvakt. Blir mysigt att umgås med mina kusiner en hel kväll! <3
Nej nu ska jag äntligen få sova. ha det bra allihopa...

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0