you are the music in me

Har lilla Alvin på besök här en stund, så nu får man passa på och mysa lite för sen kommer jag inte träffa honom förrens torsdag igen! Då ska jag till Sandra och baka, eftersom jag ska ha med mig kakor till mentorstiden på fredag, blev världens hets mot mig i skolan förra fredagen för då hade vi tydligen bestämt att jag skulle ha med mig lite kaffebröd, men jag viste inte om något? då är det inte så lätt eller hur!
Klockan 5 tar vi vårat pick pack och åker vidare till barnkalas, ska fira lilla jollan :-) eller lilla kanske man inte kan säga längre, hon är ju trots allt 2!
så nu måste jag hoppa in i den dusch snart och börja göra mig iordning. men ha det så bra allihopa!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0