hey sister



Måste ge lite credit till min älskade, äldsta stora syster! Min mest aktiva läsare och aktiva kommenterare. Älskar hennes små kommentarer om hur duktig jag är eller när jag gjort något bra :-) Hon har alltid någonting att skriva!

Och när jag ändå är igång och pratar om Sandra, så kan jag ju passa på och berätta om vilken liten gläjdespridare hon är! 
En söt blondin i sina bästa år, alltid humöret på topp, och jag kan säga i fullt allvar att hon tycker ALLA, varenda liten människa, är så himla rara. Hon sprider så himla mycket glädje omkring sig, och hon är så snäll så det går inte att beskriva. Hon fixar å donar, hon tar hand om allt och framför allt, hon finns alltid där och ställer upp! Vissa gånger kan hon hjälpa till lite för mycket, så hon får för mycket på sig, men hon fixar det ändå. Förstår inte hur hon klarar det, men det gör hon galant!



Är så stolt över min syster, så det är helt galet. Åh vad jag älskar henne, något otroligt! Och det hoppas jag du vet Sandra :-) Är så kul nu när jag är hos er rätt ofta, har så roligt ihop med dig. Och Alvin. Och Martin såklart!


Du är så vacker, så himla fin.

Så som sagt, tack för att du är en sån aktiv läsare! Uppskattas mycket min kära syster :-)

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad glad jag blir ... och alldeles tårögd. Älskar dig lilla syster. Min bebis =)

2010-11-16 @ 17:49:16
Postat av: Mamma lena

Det va gulligt skrivet av dig<3 Jag ska bättra mig,jag glömmer bort det här med bloggar och läser fb istället.

2010-11-17 @ 05:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0