so many days

Precis badat klart med den lilla sjuklingen. Stackarn har ju såklart blivit sjuk igen! Sicken otur dom har den där familjen Lagerqvist..

Snart åker jag tillbaka till farmor igen om jag inte får ett litet samtal av dalle där han säger att vi ska övningsköra ikväll, men tror nog inte att det blir så.. Så blir alltså övernattning hos farmor i natt också, kanske imorgon också till och med, är så himla skönt att sova i stan! :-) Nära å bra.
Så nu ska jag packa ihop lite saker, ringa dalle och sen får vi se hur resten av kvällen blir. är det någon som är i stan så är det ju bara höra av sig, jag är öppen för förslag ;-) haha.
ha det bäst mina gullisar. uppisen kanske blir lite seg men  som sagt, gamlingarna har ingen dator :-)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0