show must go on

kvällen igår blev rätt lyckad faktiskt, jag drufva frida gabbe och en stund möller och mange var här hemma. tog det lugnt, körde lite spel och bara hade det skönt. men jag kan säga att idag är jag så sjukt trött, imorse vaknade jag först vid 6 av att jag var så sjukt törstig, gick upp och klunkade vatten.. gick å la mig och blev väckt runt 9 och kunde inte somna om... så ikväll somnar jag nog gott!
imorgon är det skola igen efter en veckas lov, men går bara måndag tisdag sen onsdag är det studiedag :-) underbart.
men nu måste jag och möller springa till bussen så vi inte missar ännu en.. ska till pappa och lägga en blomma och tända ett ljus. "kronan för blomsterkungen".
ha det bra allihop!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0