saving all my love for you



Fattar ni nu varför jag tycker synd om delfinerna i Japan?
uschalingen... Tycker så jävla synd om dom. Fattar inte hur fan man tänker när man gör såhär mot djur. Så sjukt dumma i huvudet! Blir verkligen arg när jag ser sånt här asså!!


Och jag kan ju ta och berätta för alla här också, att idag blir jag vegetarian! Dock är det ingen som tror att jag kommer klara det, men jag kan säga så mycket som att jag kommer chocka er alla. Tänker inte sitta och äta djur som jag vet blivit dåligt behandlade.. Dock om det står på paketet att dom haft det bra innan dom dog, då KANSKE det går bra. Och så ska jag börja med en ny diet, frukt- och grönsaktsdieten :L

nu ska jag fortsätta kolla på full frys och invänta att mina vänner ska vakna. och sitter faktiskt och längtar efter mamma också, men hon kommer inte förrens 5.... :-( Vet ju inte om jag är hemma då fortf..
ae, nu kallar full frys. vi hörs dårå

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: sandra

gull...

2010-11-25 @ 14:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0