no boudaries


Så j******vla trött.... fast ändå inte.. skumt det där

Här sitter jag, har varit vaken sedan klockan elva - igår alltså... det sjuka är bara det att jag är verkligen inte trött, eller det har gått över så jag är sådär trött pigg ni vet, så man bara babblar om allt och inget och man vet knappt vad man heter ens en gång liksom. Men nu har mina vänner somnat, Möller, Larse och Erik. Men hoppas på att dom vaknar snart igen, vill ju liksom inte sitta själv hela dagen, och mamma kommer inte förrens vid 5..
Men ikväll blir det nog att sova hos farmor och farfar i alla fall, eftersom jag börjar nytt sånt där val i skolan i morgon, och det har jag på birgitta skolan..... uschalingen! Men får väl hoppas på att det blir skönt, har ju trots allt massage!
Och nu fick jag reda på att jag ska ta en fika senare med min älskade saknade lilla andreas, va så himla länge sen man träffade den grabben så blir kul :-)) då får man ju bara hoppas på att nötterna ska vakna någon gång...
nu har jag faktiskt inget mer att säga tror jag inte. och om jag har det så kommer det väl snart ett inlägg igen. men jag vet inte. fan jag bara svamlar.. smamlar.. eller vad heter det? ae jag vet inte.. nu ska jag i alla fall försöka sova, lägger mig i mammas säng och njuter av lugnet. haha, å herregud towe...
ha det bra i alla fall, sov gott hörni!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0