låt dina hår bli grå, jag hänger med det kan du lita på

Alla behöver en bästa vän, hellre en riktig vän som finns där, som lyssnar och som man skrattar med. än hundra stycken som kommer och går hela tiden. och precis en sån vän har jag, en som får mig att skratta, en som får mig att må bra, en som finns där och lyssnar vad det än är jag har att prata om, får mig på bättre tankar, får mig liksom gå vidare. det är just dom vännerna som är sällsynta, och ni anar inte hur glad jag är att just jag fick honom.
han, min bästa vän, är så grymt duktig på att skriva texter, och han skickar någon ibland när han skrivit en text och ber mig läsa den. men i fredags kväll skickade han den här texten helt plötsligt:

Förändringens vind har börjat blåsa hårt
Jag är inte den jag va, utan äntligen är det bra jag mår
Jag vet att jag gör många misstag nu men jag är som jag är
Klarar du inte av mina sämsta sidor är du inte värd att komma in i min värld
Ångra aldrig något du gör, det är mitt motto
Jag lever efter det men det är inte bara bra utan dåligt också
Men jag lever vidare äntligen utan lidande
Det är slitande men jag har förstått att jag blivit finare
Äntligen står jag för den jag är och inte den jag var
Äntligen är jag ärlig och förtjänar det jag tar
Jag kan knappt tro det själv men jag har lyckats
Så till mina vänner speciellt en av er ger jag er ett nytt tack
Du har funnits där för mig som ingen annan funnits
Det är mycket som du har hjälpt mig med speciellt det jag vunnit
Jag älskar dig vännen och denna är mest till dig
Du undrade varför ingen skrev om dig men nu har du en ifrån mig
Du är den bästa tjejen, du är en vandrande ängel
Ingen kommer bli lika bra som dig jag älskar dig vännen!
Jag menar allt detta, du har tagit bort stor smärta
Du är min bästa vän och du har en stor plats i mitt hjärta.


Jag blir så glad när jag läser den här texten. Jag känner mig uppskattad. Och det är så sjukt, för den här killen får mig verkligen att må så jävla bra rent ut sagt! jag tror inte att han fattar hur mycket han verkligen betyder för mig. och jag vet inte hur jag ska bevisa det heller, det går liksom inte.. men jag hoppas han vet i alla fall, att jag älskar honom så galet mycket!


Det här är våran låt



xoxo towe


Kommentarer
Postat av: vic

trodde det var våran låt :(

2010-11-15 @ 05:42:05
URL: http://victoriiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0