jag får liksom ingen ordning på mitt liv



måste bara skryta om hur duktig jag varit precis.
jag och dalle tog mammas bil och åkte ut till net on net parkeringen, jag sätter mig bakom ratten och där börjar övningskörningen för min del. vi körde i ungefär 1 timma, 45 minuter kanske det va, men i alla fall. jag körde i rondeller och allting! gud så duktig jag va :-) dalle sa till och med att jag fick köra hem om jag ville, men jag vågade inte... får panik såfort jag möter en bil så kände att jag skippar det den här gången. men vi ska ut i veckan någon dag också, då kanske jag tar mig i kragen och kör HELA vägen hem! :-D det är ju hur kul som helst det här.

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Lovisa

duktig du är:) kul å se dig idag! å du blir fan bara snyggare å snyggare för varje gång jag ser dig!

2010-11-14 @ 21:26:55
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: duktig ::))))) jag vill se dig köra..måste få följa med i bilen nångång. puss syster yster

2010-11-15 @ 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0