ingen kan älska som vi



jag har nog aldrig skrattat såhär mycket i hela mitt liv som jag gjort idag. minsta lilla sak så har jag typ legat dubbelvikt av skratt, men så går det väl när man är trött antar jag.. brukar ju bli så liksom.. men förut, det slog allt, jag skrattade så tårarna bara spruta! jag kunde knappt andas, och jag försökte berättade det roliga, men fick inte fram ett ord. ingen fatta någonting, förutom jag som höll på av dö av skratt attack! HAHA. gud så kul det va.

Dagens:
Jag, Möller, Larse, Tomas och Andreas står och diskuterar om allt möjligt, plötsligt kommer vi in på hur det skulle vara att ta shots i... rumpan... Såhär sluta det...

Möller: Så står man i baren på krogen och ska beställa. -En laktis shot tack! (och vänder upp röven)
Andreas: Eller så tar man salt först mellan skinkorna, sen häller man en tequilashot och direkt efter tar man citron!
Larse: Man får liksom gnida in citronen då mellan skinkorna! HAHAH
Tomas: Ja då blir det ju som en vanlig tequila shot, bara att man blir full snabbare!
Möller: Ja men hallå, om man tar citron mellan skinkorna.. Då går man ju bara runt och är sur hela tiden, och det är ju inget kul! HAHAHAHA


Då sprack det för mig, låt bokstavligt talat dubbelvikt på marken och höll på att dö. fan vad kul jag har haft idag asså. det känns ändå som att det här varit en bra dag på något sätt. men ändå inte. men kan vara någorlunda lugn nu i alla fall, allt gick bra med cissi och det är över nu, det värsta i alla fall.. längtar tills jag får träffa henne, vill bara ge henne en kram..

Men nu ska jag överge datorn till Möller, så ska vi lägga oss i sängen så småningom, och jag ska försöka övertala grapparna att det är Pelle Svanslös vi kollar på ikväll! får se hur det gpr med den saken.. men jag kommer inte ge mig i första taget kan jag säga! :-)
nej nu ska jag sluta, stackars möller har väntat i flera timmar. ha det bra allihopa, och sov så sött!

jag är lycklig, du gör mig lycklig. men jag vet, att det bara är för stunden..

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0