i hope you are the one i chare my life with


Hårt arbetande "Towe Svensson"!

sådär ja, då var man äntligen hemma på riktigt igen. dock ska jag tillbaka till farmor och farfar på söndag igen, blir nog att sova där från söndag till kanske till och med fredag. Det får vi se :-) Men sitter inte vid datorn så mycket bloggande blir det ju inte.. Hoppas inte att ni inte slutar läsa bara för det! Haha. om det nu är någon mer än sandra som läser haha!
Nu tänkte jag snart gå och lägga mig framför en film, bädda ner mig i sängen och försöka somna om igen. sov mellan typ halv 5 och halv 9 förut, så blir nog inte så mycket sömn. men man får väl alltid hoppas!
imorgon blir det bowling och fest med ida och co :-D hoppas på en kul kväll! övernattar i vikingstad och ida sen också.
nu känns det som att jag bara babblar om allt å inget, så kanske är bäst att sluta nu.. men ni får sova så gott, ha det bra mina bästa!

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Lena Carewall

Jag läser :)

2010-11-30 @ 07:52:33
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: jag läser

2010-11-30 @ 16:04:31
Postat av: sandra

Se ...inte bara jag :))))

2010-12-02 @ 10:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0