i got the magic in me


Riktigt duktig städare måste jag säga!

URSÄKTA FÖR DÅLIG UPPIS MEN HAR JU SOM SAGT INTE VARIT HEMMA. MEN NU ÄR JAG HÄR IGEN :-)

Då var man äntligen hemma, har inte sovit hemmma på ungefär 1 vecka nu.. känns bra att lägga sig i sin egna säng ett tag! men det blev inte mycket vila för mig inte, nej utan jag har satt igång lite med rennsningen av all denna skit vi har i detta hus. kan inte förstå hur mycket skit vi har, tusentals böcker till exempel, vem behöver det liksom? inte vi..
sen när jag väl är klar med det, är det bara att ta fram den där rackarns dammsugaren och dra igenom huset, även städa toaletterna, se vad man blir satt på jobb när man kommer innanför dörren! haha..
sen kommer nog martin hit tror jag väl, får se vad vi hittar på. bara är hemma antar jag, har ju trots allt lovat en lugn helg..... aja, skönt det med. hoppas på att vi kanske får besök av någon rolig typ där ute? :-) bara höra av sig isf!
nej nu kallar arbetet!

xoxo towe

 


Kommentarer
Postat av: sandra

duktig flicka! :)

2010-11-13 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0