he said he can't wait


söt...

det känns att detta är dagen efter dan innan i alla fall.. mange ringde och väckte mig redan vid 9! uschalingen då mådde man inte bra du.. sen somnade jag om igen, och vid 10 kom han hit så då va det ju bara att försöka vakna till. sen runt 12 kom möller hit men han somnade såfort han la sig i sängen så jag och mange satte på en film. nu åkte mange nyss för att åka hem och hämta lite grejer, jag och möller sitter och väntar ivrigt på att mamma ska komma hem med våran mat: 1 familjepizza + 1 vanlig pizza.. ja vi är lite hungriga haha....
men nu ska jag nog hoppa in i en dusch och försöka ta mig bort till ronja och hämta mina grejer så småningom! sen ikväll åker vi till pappa och hälsar på och tänder ljus, har ni varit där på kvällen någon gång när det är mörkt? det är så jävla fint... sen får jag se vad jag hittar på, men mina vänner ska ut i alla fall, så jag får väl se om jag finner mig en fest :-) så hör gärna av er gottisar.
ha det bäst!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0