godmorgon världen, vilken underbar dag


Min cooling till farmor! Så söt :-))

Nu är jag vaken.. Och har så oerhört ont i huvudet! Vet inte varför, igår tog jag det liksom lugnt. Men antar att jag sovit sådär konstigt i natt som jag gör ibland.. Vaknade av att Martin ringde, och ingen fika för mig Sandra och Fille, han va nämligen sjuk stackarn. Så kanske blir för mig att åka till Mantorp en sväng, eller så går jag till farmor och farfar, det får jag helt enkelt se :-)) Ska ju i alla fall till Farmor och farfar runt 5-6, dom har ju lite "fest" för deras bröllopsdag som va igår. Grattis ännu en gång turturduvor!
Sen ikväll umgås jag med mina bästa, kommer nog bli bra. Men just nu ska jag försöka vakna till lite, sen ska jag nog hoppa in i en dusch och sen sätta igång med att göra mig iordning... Gud så jobbigt! Men men, ska man vara fin får man lida pin.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0