för dig har jag låsas


SNART ÄR DET JUL!!

uppisen är dåligt för tillfället jag vet. men det är faktiskt så att lilla towe har skaffat jobb! eller jobb å jobb... ja som telefonförsäljare... haha ;-) så nu har jag sovit hos farmor och kommer göra det i natt också! så kommer inte blogga alls mycket dom kommande dagarna :-) kan tänka mig att jag sätter igång igen på lördag kanske? det märks!
hoppas ni inte slutar läsa bara för att puudateringen är lite seg ibland! stay with me people :-)
nu måste jag in till stan och träffa ida, sen blir det ännu mer jobb.. 5-9. GREAT! hmm..
ska försöka övertala mamma att skjutsa mig in till stan också, se hur det går med den saken.. aja, nu måste jag verkligen röra mig! ha det bäst mina gottisar :-)

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0