För det är ingen vanlig dag, för det är....

Jolines födelsedag! HURRA HURRA HURRA!
Kan ju ge ett smakprov av jollans nya present, hon fick nämligen smink...


Fin haaaa?
Ronja kan ha hjälpt till lite på ett hörn också ja..

Nu ska jag in till stan och umgås med min lover. Ha det så bra everyone. och om ni undrar varför min uppis är så dålig, så är det för att jag bosatt mig hos farmor ett tag och hon har faktiskt ingen dator. men när jag får tag på en så kör jag på :-) nu ska jag tvätta fejjat, sen dra mig mot stan! ha det bäst


Jollis å Danne decka direkt. Så söta!

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: sandra

Jenny blev glad när hon fick smink va =)))

2010-11-10 @ 09:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0