come back to bed


lover <3


äntligen hemma i sängen.. känns som att dagen har varit hur lång som helst. vaknade runt 10 imorse faktiskt, så blev rätt tidigt. sen satt jag och möller som två zombies framför datorn i flera timmar! sen drog han och jag hade inget att göra så jag bestämde mig för att åka en tripp till mantorp och hälsa på sandra och alvin, alle har ju lärt sig sitta nu, så duktig han är min lilla sötnos! sen blev det att åka in till stan och sitta på den där jävla handledarkursen i 3 timmar... fy bövlen vad tråkigt det va.. tur att han som höll i det va lite rolig så det va inte så jätte jätte jobbigt. men segt gick det ändå! sen åkte jag hem och tillbaka till stan igen för att umgås med min lilla bladha :-) men eftersom min lilla möller har blivit sjuk så tog vi halv 12 bussen hem. stackarn, tycker så synd om honom! imorgon ska jag tappa upp ett bad och göra lite frukost åt honom så han får ligga och bara ta det lugnt, han måste ju trots allt bli frisk snart tycker jag allt :-) nu i alla fall ska jag sätta på en film, lägga mig till rätta och försöka få lite sömn. imorgon vet jag inte vad som sker, hoppas på att jag åker en tripp till slickett och ser hur han bor nu!
aja, sov gott allesammans.

du är så jävla konstig

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0