you are my fucking sunshine, even if i don't want you to be

sítter hemma hos micka och dalle å tar en liten paus i allt målande. det tar lite på krafterna att måla, har ju hjälp till både igår och idag å måla deras hus + carport. och jag kan säga att resultatet blir fin fint! :)
det är dock skönare att måla idag än va det va igår, solen skiner och det är någorlunda varmt ute, igår var det ju lite målnigt och nästan lite små kyligt sådär.. men nu idag går det undan så carporten är snart färdig i alla fall :) hoppas man får lite färg också eftersom man sitter i solen hela tiden!
lite bilder från igår..

ställningen va lite sne igår.. plus att min fina krigsmålning syns!

så söta så söta.. jag å syrran

3 veckor sen kommer lilla alvin ut!

upp upp.....

å IVÄG!

bilder från valborg kommer såfort jag kommer hem!
nu ska jag fortsätta måla....

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0