säg det till alla, jag är påväg men det finns ju så mycket att se

usch.. imorse när jag vaknade trodde jag att drömmen jag haft hela natten var sann. jag sprang ut på balkongen i tro om att pappa ska stå nedanför och vänta på mig. men det gjorde han inte. det va så verkligt, och så läskigt på samma gång. men jag måste nog va trög för jag visste innerst inne att han inte skulle stå där, han kan inte stå där, han är där uppe.. men jag var väl trött och fortfarande inne i min jäkla dröm...
har haft flera sånadär drömmar och gjort samma sak varje gång, trott på dom. även att jag vet att det inte går, men ändå gör jag så mot mig själv? jadu...

nu sitter jag i alla fall och lyssnar på massa disneylåtar igen, dom är ju så jevla bra det är ju det som är grejen! hehe.. men funderar på att snart gå och duscha, har ju all tid i världen till det. börjar halv 1 och vaknar 9? det är inte så kul.. man blir ju lätt rastlös.. men men, jag får väl sitta och ta det lugnt ett tag, det är ju skönt det med :)
men nu ska jag i alla fall hoppa in i en dusch!

var nöjd med allt som livet ger
och allting som du kring dig ser
glömt bort bekymmer sorger och besvär
var glad och nöjd för vet du va?
en björntjänst gör ju ingen glad
var nöjd med livet som vi lever här

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0