så tänk på någonting som är bra

sitter hemma hos josse nu och lyssnar på disneylåtar. det är nog dom bästa låtarna som finns.. är helt kär i dom! :L
gud så underbara... speciellt peter pan och lejonkungen.. hehe...
ikväll blir det att jag sover här hos josse, blir mysigt! var ju så himla länge sen vi hittade på nått så ikväll ska vi ha lite myskväll. ska snart gå iväg och köpa massa gott krubb och sånt, mums!! sen vet jag inte om alex och dom skulle komma en sväng ikväll också? skulle vara kul eftersom det va ett tag sen jag träffade dom grapparna! saknar allihopa :) har nog inget mer att skriva tror jag inte. kanske kommer mer senare. ha det bra mina kära vänner.
JUST DET, HAR TILLBAKA MITT GAMLA NUMMER NU IGEN! DET JAG HADE FÖRUT. så alla vet :)

min lovergirl! vilja <3

"alla snubbar vill ju vara katt
för en katt är alltid katt
ja katt för sin hatt
ja alla snubbar tänder på en rivig låt
men bara katter förstår sig påt!"

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0