oh romeo, where do you have your julia now?

måste bara berätta hur duktig jag är: jag GICK till skolan imorse, kunde tagit bussen men jag gick! duktig va? stolt över mig själv faktiskt.
jag och jessika skulle gå hem från skolan också, men det är ju nästan storm ute så kändes lite för kallt... men nu ska jag börja gå, tar bara en halvtimme och det är riktigt skönt faktiskt :L
nu sitter vi och väntar på att våra vänner ska komma. så ska vi börja fixa oss lite sen förhoppningsvis sätta igång grillen! :) synd att det blåser så mycket bara... men man överlever väl! vi har ju vårat egna gjorda lilla "partytält".. blir nog bra det där :)
nu måste jag plocka undan lite kläder så det inte ser ut som ett helvete när folket kommer.. skriver kanske senare!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0