i love the way you walk - if you walk in my way

hela dagen har varit underbar! från klockan 9 till 2 va det fotbollsturnering med bara BF-elever och solen sken hela tiden, så himla skönt!! min klass gick faktiskt vidare till final men vann dock inte.. men dom va så duktiga ändå tycker jag :)
efter skolan gick vi till stan jag, ronja, sara, lovisa, emma å josse. gick och leta efter klänning men hittade INGENTING, och arg blev jag.. så jag åkte hem å sola. efter det kom hägge hit å vi satt på altan och pratade tills ronja kom då vi gick bort till solariumet å ronja solade lite. jag blir bara blekare och blekare bredvid henne... tusan! får sätta igång med min solning snart.. nu i alla fall har dom åkt hem och jag ska snart gå å sussa. imorgon är det nationella prov i skolan sen vet jag ej vad som sker.. så bara höra av sig! :)
kudden kallar! hade


älskling

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0