i can make your bed rock boy

äntligen funkar datorn igen! den slutade fungera i fredags men nu har dalle varit här och fixat den..

i fredags var det riktigt kul, dock tycker jag synd om mamma som låg och sov inne i sovrummet... det var ju inte direkt lugnt här.. men men :) hon klara sig ju så var nog inga problem. men sov inte så mycket på kvällen. somnade vid 6 på lördagsmorgonen och vaknade halv 8 sen, åkte till sandra och martin och somnade där, somnade påväg hem, sov hela dagen, åkte till slickett vid 9, somnade direkt där, sov hela natten, sov till 1 idag sen gick hem och sov ännu mer! hör ni? sovit är det ända min lördag/söndag bestått av.. men det har varit rätt skönt faktiskt. så funderar på att sussa för natten om någon timma :) så är jag skapligt pigg imorgon!
imorgon har jag muntligt nationella engelska med jerry.. undrar hur det här kommer gå, jag kommer inte våga prata! haha, jag suger på engelska ju..... får göra mitt bästa och hoppas på ett G!

nu ska jag göra mig redo för sängen!
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0